Dags att börja träna lite:)

Japp så är det efter jul och nyår och all god mat, choklad och snask. D har åkt iväg på fotbollsträning och senare ikväll ska jag åka iväg på fotbollsträning. Jag är rädd för att jag kommer svimma eller falla ihop av utmattning. Har trots allt inte tränat sen i oktober än mindre promenerat eftersom jag avskyr detta väder!
Är det någon som har en crosstrainer hemma som bara står och kan tänka sig att sälja den till mig för max 1000 kr?
Var inne på blocket och kollade men den sorten som jag vill ha(intervallfunktion och nivåprogram) ligger på 2000 spänn begagnat.
Nu har jag nått min målvikt och det är dags att ta itu med den slappa magen som bara hänger, blä!

Den här helgen har varit supermysig, vi har varit ute och åkt snowracer och pulka hela dagen( jag gick in för att jag frös). Igår så jobbade jag till 15 och sen så åkte vi hem och tittade på Håkan Bråkan och Josef och åt lite gotti. Den var rolig, Markus tyckte den var så där, han tyckte iallafall att sköldpaddan var rolig.
På tisdag kommer farfar och farmor hem, ska bli spännande och höra vad de har gjort.
Jag vill också åka utomlands, ovanligt va, hehe. Som det är just nu så har vi en stooor restskatt som vi ska brottas med i slutet av mars. Hur f-n ska vi få ihop de pengarna?!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mästaren

Hej till alla!



Vad gäller pengarna; David är väl mer eller mindre fullfjädrad bilhandlare vid det här laget? Ge honom två eller tre veckor så har ni rätsida...;-)



USCH. Det där med restskatt kan vara en riktigt äckligt rostig spik i foten.



Jag är helt säker på att ni redan tänker på det, men ETT amatörmässigt tips har jag: Sälj saker ni inte använder/inte behöver.



Det är inte lätt. Den som sa att livet är lätt ska skjutas.



MVH Elias

2010-01-11 @ 08:28:21
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0