Hjärtisar

Känns som vi varit sjuka hela året den här familjen. Först började det med min kräksjuka, sen fick Markus kräksjukan sen fick jag influensa, sen blev David jätteförkyld och nu har Markus haft någon influensa i flera dagar. Han blev sjuk i onsdags och hade en febertopp på 40 i fredags.
Han är bättre nu men hostar hela tiden och vill inte äta så mycket så jag ska vara hemma med honom imorgon.
Det blir en himla massa brev skickade till försäkringskassan som för övrigt är den segaste instutionen i det här landet. Jag har fortfarande inte fått pengar från dem gällande vabbning i november!

Helgen då? Ja vi hade tänkt att åka hem till Marika och Tim igår och  myspysa med dem men det fick vi ställa in. Idag hade jag och David planer på att gå på bio bara han och jag eftersom det är alla hjärtans dag och allt men det blir ju inte det heller. Och vi har så mycket att hinna ikapp med i hemmet. Det är stökigt och massa tvätt! Usch om man kunde få vara liten igen och inte ha dessa bekymmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0