Vilka idioter det finns...

Igår fick jag flera telefonsamtal och blev hotad. Usch, va läskigt det var. Jag tänker inte ta upp varför och hur det kommer sig, det var inte riktat till oss egentligen. De hade fått tag i fel nummer men ändå så känns det inge kul när någon ringer och säger massa dumma saker.
Man blir på något sätt mer försvarsvillig när man har barn. Jag skulle kämpa in i det sista för att försvara Markus och jag insåg igår att skulle jag få chansen att slå ner en person som hotar mig och Markus skulle jag lätt kunna göra det. Va läskigt egentligen, men det är väl så det är med moderskänslor.

Spelade fotbollsmatch igår. Vi vann med 5-3 efter ett jäkla kämpartag. Så härligt.
Idag har dagis stängt, D är hemma för jag ska sitta och plugga till tentan och in till centrum en sväng för att köpa bröllopspresent.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0