Höstväder och jobb

Ja nu var det dags att slå ordentligt med höst! Nu vill jag verkligen åka till ett varmare land, jag som inte tål kyla utan trivs som fisken i vattnet i värmen.
Men med det behöver man ju pengar och den fronten är inte så bra tyvärr.
Markus min lilla sångfågel som han numera är, ja han sjunger jämt, antingen är det "lilla katt" eller "lilla snigel akta dig", han kan också klämma till med pippi långstrump men det är mest ohörbart vad han sjunger då.
I morse fick jag väcka honom för att hinna med allt som behövdes hinna med innan jag skulle åka iväg. Jag har nämligen varit på arbetsintervju idag.
Ikväll ska vi mysa bara han och jag när pappa åkt iväg för och spela match, undrar vad vi ska hitta på...
Men iallafall arbetsintervjun gick bra, jag var nervös men det släppte sen. Jag har ingen känsla överhuvudtaget om jag kommer gå vidare. Det återstår och se. Men *hoppas*!
Jag tänkte slänga iväg lite nya arbetsansökningar imorgon iallafall, det börjar bli tight om tid nu, snart står jag utan arbete och studier.
Min älskling började på nytt arbete igår och han är så nöjd med det, tänkte jag ska köpa lite skumpa och bjuda på någon god middag för bara han och mig nån dag men det får bli när jag också har arbete med säkerhet så har vi dubbelt och fira=)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt att han fått jobb!

2009-09-22 @ 17:33:22
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0