Ögoninfektion

Är hemma med Markus idag, han har åkt på en ögoninfektion. Jag har jobbat i två dagar, en i arninge och en i vaxholm. David har varit hemma med Markus två dagar och nu är det min tur. Han är pigg och glad och verkar inte alls sjuk men ögoninfektion är ju oerhört smittsamt så då får man inte gå till dagis. Han har inte varat så mycket ur ögonen idag, det var lite kladd i ena ögat i morse så det verkar vara på upphällningen. SJälv hade jag tänkt att gå och vaccinera mig idag men jag är förkyld nu så det går ju inte. Kanske vaccinerar mig nästa vecka istället, om det finns något vaccin det vill säga.
Jag och Markus har varit ute en stund nu på morgonen och gett fåglarna mat. Det började faktiskt snöa lite lätt och det är väldigt kallt så vi var bara ute i en halvtimme.
Funderar på om vi ska åka till affären sen och köpa choklad så vi kan göra varm choklad=) Lite sugen på det nu i det här vädret.

Kommentarer
Postat av: Classy

Jobbigt med ögoninfektion, allt bra med dig då? :)

2009-11-04 @ 10:01:34
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud vad jobbigt med ögoninfektion, men han verkar inte ta det så hårt?! Jobbigast är det väl på morgonen kan jag tänka mig, då det lär det väl ha kladdat igen bra mycket?

Jag ska också vaccinera mig, men ska nog göra det till veckan då min "lill-tjej" också ska göra det.

2009-11-04 @ 10:08:54
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Mr.E

Hej Marie.

Så länge du inte har feber, går det bra att vaccinera dig trots förkylning.



MVH Elias

2009-11-05 @ 14:22:58
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0