Ännu en kväll

Ja nu är det ännu en kväll då jag och Markus varit ensamma. David har varit iväg och jobbat med kompisens golv. Jag har småtittat på fotbollsgalan nu sen Markus somnade men jag känner mej inte särskilt intresserad. Har tagit hand om lite tvätt, disk och gjort eld i kaminen. Imorgon måste vi nog dammsuga lite, kan kännas skönt om det är rent när vi kommer hem från Finland.
Markus somnade tidigt(tidigt för honom är halv åtta). Jag har pratat med dagis om att de måste få upp honom tidigare på dagarna för att han somnar så sent ibland. Fördelarna med det är att jag ju ofta kommer hem sent så det kan vara roligt att få träffa honom innan sovdags.
I morse såg jag fram emot en hel pysseldag hemma men blev inkallad till Arninge för ovanlighetens skull. Jag jobbade bara till kl 16.15 idag vilket var otroligt skönt då jag jobbar till kvart över sex imorgon och på onsdag. På torsdag jobbar jag till 17 och blir upphämtad efter jobbet och så åker vi direkt till båten.
Vi måste hinna med att packa, städa lite och andra smågrejer innan torsdag. Kul, jag har lite resfeber fast vi bara ska åka till Finland med färja, hehe.
Det ska bli roligt att få träffa stora släkten igen och visa David och Markus hur det är där. Jag tror att David kommer gilla det, goda korvar, bastu och kyla...=)

NÄ dags och gå och lägga sig, imorrn blir det upp och jobba.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0