Vackert väder

Idag är det vackert härligt vårväder=) Men jag jobbar ju idag så jag får njuta i en timme av det bara. Det blir mer och mer jobb för mig nu, samtidigt som jag måste hinna plugga klart innan sommaravslutningen.
Markus och jag ska in till vaxholm imorgon och gå på gravsättning och sen ska han få klippa sig min lilla sötis.
Nu har vi också tagit bort ena sängsidan så han har en öppen säng så att säga. Hehe igår så kom han in i vårt sovrum och ruskade på mig, mamma, mamma. Jag kände inte alls för att gå upp men han tyckte det tydligen.
Puh...jag har varit så trött den senaste veckan. Orkar ingenting känns det som.
Ska försöka lägga in lite mer i bloggen sen i helgen, om jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0