Lilla Emil

Enligt min mamma så har vi en liten emil=) Han fick vara på landet med mormor, morfar, anne och minna i helgen som var. Han var överallt och petade och drog, försvann så fort han fick chansen och busade allmänt, hehe.
Markus mormor förstår inte att vi orkar ha barn, men så förstår hon inte heller att vi brukar lämna bort Markus när vi ska storstäda? Dubbelmoral?
Markus blir bara bättre på att prata, han fick 2 böcker av linda och elias förut, var det i påskas kanske? Han kan nästan alla djuren i böckerna nu, han räknar till 10, dock inte i rätt ordning, frågar man om han ska räkna börjar han med fem eller nie.
Igår sa han, mamma, titta en bil. SÅ en fyraordig mening där. När han pruttar säger han *prutt*, lol.
Vår lille pojke börjar bli en stor pojke!

Jag har varit sjuk i en och en halv vecka, kom på att ja varit jättedålig på att skriva, men jag har inte orkat. Har pluggat, jobbat, sovit och om igen. Nästa vecka är sista tentan innan sommarlovet så jag kanske blir lite social snart igen:)
Har fått mitt schema för juni och jobbar cirka 4 dagar i veckan, förrutom vecka 24 då det är semester, eller jag har semester inte david eftersom han bytt jobb nu igen. Lite tråkigt, vet inte riktigt vad jag och markus ska hitta på då. Vi skulle ha åkt till norrtälje å fixat lite i trägårn m.m.
Får se, kanske åker jag och Markus runt lite själva, kanske kan försöka träffa lite vänner som man inte träffat på ett tag.

Snart börjar greys anatomy, måste se det. Det är typ den enda serien som jag tar mej tid att följa nu. Markus somna för en halvtimme sen. Vi lägger honom i sängen vid halv åtta, åtta numera, sen ligger han och bläddrar i böcker själv innan han somnar. På morgnarna får vi gå upp och hämta honom ibland, även om han nu har möjligheten att gå upp själv och komma till oss.
Näh dags att sluta sitta här och glo på teve...
So long

Kommentarer
Postat av: Andrea

ni får komma och hälsa på oss :-)

2009-05-22 @ 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0