Trött...

Idag har jag varit riktigt trött. Mina ben värker efter alla promenader, hur ska det bli nästa vecka när jag börjar träna?
Lämnade in hemtenta i kommunikation idag, jippie nu är det bara uppsatsen om stress kvar som ska göras till på söndag.
Markus har också varit trött idag. Han vaknade ganska tidigt å gick upp med David. När jag lämnade honom på dagis började han gråta, vilket är ovanligt för honom. Sen när jag hämtade honom skulle han kramas och pussas. Hemma sen var han gnällig och trött. Mormor och morfar kom förbi men han var inte särskilt rolig och träffa. Han gnällde bara så han fick välling halv sju och somnade strax därefter. Han brukar somna vid halv åtta annars.
Klockan 21 börjar medium, det vill jag se, fast jag borde egentligen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0