Tååån

I morse lyckades vår lilla älskling dra ner skärbrädan så den hamnade på stortån.  Stackaren, tån blev aldeles röd och dubbelt så stor. Tååån jämrade sig Markus och pekade på tån som gjorde ont. Jag sköljde med kallt vatten och hade på aloevera gel. Lilla plutten. En timme tog det till han var uppe och stojade som vanligt. Då var klockan redan 9, så vi blev lite sena till dagis.
Jag övervägde att inte lämna honom alls ett tag, men det verkade som det var riktigt bra när jag lämnade honom iallafall.

Igår var jag hos min bästa vän Cissi och fikade. Hon och Björn ska gifta sig!! 090909, en onsdag, har kärleksparet valt. Så nu har man något att se fram emot när sommaren är slut.

Jahopp så var det helg igen, jag ska jobba idag, imorgon blir det kalas. Minna fyller nämligen 4 år idag.
Grattis Minna på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0