Stress

Det är ju lustigt att jag känner stress över att skriva den här stress uppsatsen. Jag har hunnit skriva ett kapitel ungefär så 4 återstående har jag kvar.... Ikväll ska vi gå på Buddy Holly med Brolle. Ärligt, jag gillar verkligen inte honom men ska bli kul och se då jag gillar Buddy Holly:) Markus ska sova över hos Minna och Anne. Markus avgudar Minna, han följer henne vart hon än går och säger Minna hela tiden, he he söt!

Svar till Lindisen: men du räknas ju som en vän lilla gumman;)


Kommentarer
Postat av: Lindisen

kunde inte kommentera på det andra inlägget om sjukdomarna. men vaddå, hinner de inte vara ute för att de har blöjbarn? på min småbarnsavd är de ute varje förmiddag + varje eftermiddag. blöjorna byts vid behov innan de går ut sedan när de kommer in igen. de är tre personal på 16 blöjbarn... går superbra.

2009-03-22 @ 10:00:38
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0