Snö, blä, plugg

Ungefär så känner jag idag, ja...Det har snöat enda sen igår kväll så nu ligger snön så vit och fin igen. Det hade varit helt okej om inte det var mars nu och man längtar efter våren. Markus ligger och sover i soffan här brevid mej nu, snorisen. Han hade 39,5 grader i feber i morse. På eftermiddagen har det dalat lite dock. David är hemma idag så att jag kan plugga men just nu är han iväg och hjälper syrrans karl att slänga grejer så jag tar en liten paus i pluggandet.
Har tenta nästa tisdag i psykologi. Salstenta! Jag är riktigt nervös för det, hittils har jag bara skrivit tentor på distans så det är en utmaning att skriva tenta i sal. Känns typ som man ska göra individuella provet i matte.

Jag var tvungen att prata med David om mina planer gällande 16, 17 april. Han har ju fått för sig att åka ner till Göteborg och kolla fotboll helgen innan så nu har jag förklarat för honom att han borde prioritera mig istället=)
Fast vi vet inte vad vi ska göra ännu. Vi ska kolla efter nästa lön vad pengarna räcker till. Vi är inne på att spara alla pengar till en sista minuten vår semestervecka i juni. Det vore så underbart!! Jag bara längtar efter solen...Å ja, visst vill vi åka till Sweden Rock Festival men jag åker hellre utomlands en vecka och tar d lugnt än festar söndar mej en helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Ville bara skicka en liten hälsning! :D

Visst e det sjukt jobbigt med alla dessa förkylningar. Vad är det egentlige du pluggar till? vad ska du bli när du blir stor? ;)

Funderar själv på att börja plugga, men det verkar så krångligt att komma igång.

Kramar

Linda L

2009-03-12 @ 13:31:25
URL: http://lisolelo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0