Så var det måndag

Nu börjar jag känna mej rejält nervös och stressad. Imorgon gäller det. Min tenta i Psykologi. Dessutom har jag en hemtenta i kommunikation som ska vara klar till på torsdag, ska börja fila på den nu och plugga lite psykologi senare idag.
Jag har varit och lämnat Markus på dagis idag, han är lite snorig och hostig fortfarande men det är ingenting jämfört med hur han var förut, själv är jag snorig och hostig, men ganska pigg ändå.
Däremot har Markus kommit in i en period då han äter lite, eller han äter ju men lite jämfört med vad han brukade äta. Typ frukost, förut åt han en tallrik med gröt eller fil och flingor, en smörgås. Nu äter han typ en halv smörgås och några skedar gröt.
Näh nu ska jag ta tag i pluggandet...
Kramsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0