Så mycket för Rom

Rom, alltså drickbar rom, huttade jag igår när David började springa på toan. Men idag är jag jätterisig i magen, det kanske är maginfluensa eller så är det för att jag drack rom som jag är dålig, vet inte. Har inte särskilt ont i magen, men känner mej lite hängig. Eller är det så att jag känner efter för mycket?
Oh vi skulle verkligen behöva städa här hemma, ser ut som ett bombnedslag. Vi har inte hunnit. Jag sa till David att jag tänker skita i städ och allt när jag har så mycket plugg. Han tyckte tydligen att han kunde skita i det också. A ja, jag ska inte klaga, jag gör ju inget själv.
Markus är så söt! Han har gått omkring hela morgonen och sagt pumpa rumpa. Hehe, tror att David lyssnar lite för mycket på Robban Broberg eller va ha nu heter, Upplåsbara Barbara. Den går ju så, och hennes rumpa, den kan man pumpa!:)
Idag ska vi till handelsbanken, om jag känner mig ok förstås, vi ska byta bank. Vi kommer få cirka 2000 kronor mindre i ränta och amorteringar. Det betyder att vi kanske har råd att spara nu. Tidigare har vi lyckat spara cirka 1000 kr per månad och det är inte så mycket när man bor i hus och behöver en budget för oförutsedda händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0