Puh

Så var provet gjort. Det kändes bra, tror jag fixar ett VG iallafall:) Idag har jag suttit i solen och pluggat Kommunikation. Jag gick och lämnade Markus på dagis idag, sen var jag ute på en timmes promenix med Dani och Douglas, sen gick jag och hämtade Markus också. Nu har jag träningsvärk!  Vår bil är lagad nu så imorrn ska jag vara lat och åka bilen till dagis.
Längtar fortfarande tills denna vecka är slut. Imorgon ska jag vara klar med hemtenta i kommunikation. Har kommit cirka halvvägs. På söndag ska jag vara klar med min uppsats om stress. Nästa helg ska jag nog fira med ett glas skumpa, om jag inte får IG i alla ämnen förstås..hehe.
Snart börjar Greys Anatomy så de tänkte jag försöka orka se innan jag stupar i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0