MVG nummer 5

Japp så är det, fick mvg i Kommunikation. Har inte fått reda på resultatet av uppsatsen eller provet i psykologi ännu men hoppas det blir VG!
Idag har jag jobbat på SB, såg att jag jobbar ganska lite i april och ändå har jag bett om att få jobba mycket där. Jobbar bara lördagen i påskveckan. Men mailade arninge och sa att jag är tillgänglig om de behöver någe extrafolk så kanske blir det kneg där.
Markus är bra nu men David mår så där. Han mår illa och har gått på toan några gånger, han ligger och sover nu älsklingen...

Svar till Lindisen: Jag tycker att det är ganska tokigt jag med att de påstår att de inte hunnit, fast å andra sidan har fröknarna också varit sjuka och de har tagit in vikarier som inte arbetat förut osv. Kanske därför de inte hunnit ut som de borde. Men jag tycker att det är superviktigt att de är ute mycket, det förebygger ju infektioner. En tjej i Markus grupp hade varit hemma i 2 och en halv vecka. Först kräksjuka och sen lunginflammation. Markus har varit sjuk 3 gånger redan sen januari, tycker att det borde ringa någonstans i fröknarnas huvud då när alla är sjuka om varandra.

Kommentarer
Postat av: Lindisen

ja att vara ute är ju ett bra sätt att minska infektionerna... ta upp det med dem, de kanske behöver höra från någon förälder hur ni känner. här är inez dålig, men tror faktiskt det är tänderna som spökar...

2009-03-24 @ 08:19:28
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Linda

Härligt med mvg! Grattis! :D

2009-03-24 @ 16:22:25
Postat av: tiny

Va du e duktig!

2009-03-25 @ 14:56:04
URL: http://itsasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0