Heja Heat!

Idag är det final i melodifestivalen, det är väl inte någon som missat det?:)
De andra länderna som ska vara med och tävla i eurovision song contest har sina färdiga bidrag och finns och lyssna på svt.se, eller det är inte riktigt alla som har klara bidrag men många har det. Mycket ballader och discopop liknande måns zelmerlöws bidrag. Så jag hoppas verkligen att han inte vinner för jag tror inte vi har någon chans då. Men jag tycker faktiskt att hans låt är helt okej, konstigt va. Hehe.
Heat är såklart mina favvos, vore väl konstigt annars från en rockertjej. Vi såg dem för övrigt i februari, de var nämligen förband till Edguy. Jäkligt bra var dem, sköna låtar med lite 80-talsrock style. Och så 1000 miles också förstås, den är ju sååå bra.

David och Markus ska åka iväg och slänga skräp på tippen idag och sen vet ja inte vart de tar vägen. Jag har bett om att få vara ensam så jag kan plugga. Tenta på tisdag i Sthlm, hemtenta mellan söndag och torsdag i kommunikation och en uppsats om Stress som ska vara klar på söndag om en vecka.
Markus är mycket bättre idag, ingen feber, bara lite hostig och snuvig. Davids ben har blivit bättre sen han började äta pencillin. Jag är hostig och snuvig. Dessutom har mina ögon börjat klia och göra ont. Det ser ut som jag har fått en blåtira på ena ögat. Måste vara nån sorts av ögoninflammation. Sjukskrev mej från jobbet idag, men har bett att få jobba någon annan dag istället så jag inte går miste om pengarna.
Näh nu är det dags att börja plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0