Grattis K och K

I söndags fick min kära kompis Karen och Kristian en liten tös, Alice. Vet inte vad hon vägde eller hur lång hon var. Fick aldrig något nedkomst sms:( men jag ska försöka ringa lite senare i veckan när de landat lite. Sååå kul. Grattis till er!

Försöker få tiden att gå lite fortare, sitter och pluggar ergonomi och det är inte det mest spännande ämnet direkt. Har cirka 40 sidor kvar som jag ska hinna ta mig igenom idag. Sen måste jag börja på min stora uppsats om Stress i psykologin. Blääää känner mej inte alls lika motiverad till att plugga som jag gjorde i början. Påminns nu om varför jag inte klarade av skolan så bra. Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Jag är sugen på att gå ut och parta! Typ åka in till sthlm och gå på golden hits eller nåt annat bra hak.  Är så länge sedan jag gjorde något sådant. Men jag ska spara pengarna och hitta på något mysigt med min älskling den 17 april. Han läser aldrig den här bloggen så hoppas att han inte får för sig att gå in och läsa den nu. Tänkte nämligen hitta på en överraskning till honom, typ boka spa, kryssning eller nåt annat mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0