Börjar det inte hänga lite vår i luften?

Fåglarna kvittrar, snön smälter...det luktar vår! Är det inte härligt? Jag längtar efter värme och sol! Såg snödroppar i söndags, de första för i år. Sååå mysigt.

Dani och jag har bestämt att vi ska börja på pushn lift i vecka 13. Det är billigare för terminen att börja då, 400 kronor, nu kostar det 700 kr. Va roligt! Jag längtar efter att gå träna. Ska även ta mej upp på en fotbollsträning i veckan tänkte jag. I vaxholm då, min licens är kvar i djursholm visserligen men jag har inte tänkt att spela några matcher. Tror inte jag platsar till det heller eftersom jag inte är så vältränad numera, hehe.
Nu ska jag ta en promenad i vårvädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0