Regn, regn och åter regn

I torsdags lyckades min kära sambo skära sig i tummen med en kniv, det blev 9 stygn och 6 veckors sjukskrivning enligt dem. Han Jag fick åka och hämta honom på DS och sen åkte vi iväg till Täby C för å möta upp Linda och Inez.
Inez har blivit så stor! Kanske är så att man ser det på andras barn men inget på sitt egna, hehe. Men nu är de verkligen inga bebisar längre. De är pojke och flicka nu, sjukt egentligen.

I fredags så åkte vi en sväng till grönan trots det dåliga vädret. Det var trevligt. Alla barnen hade jättekul(Maja,Ruben, Kalle och Minna). Markus sov mest. Han åkte tre grejer. De flygande elefanterna, veteranbilarna och cirkuskarusellen. Men på båtresan hem var pigg och alert och skulle springa överallt hela tiden. Det tråkiga vädret gör tyvärr att vi inte varit ute så mycket den här veckan.

Igår blev det mest bak och städning och idag har vi haft födelsedagsfika för David. Han fick ett par badbyxor, en kniv(skämt av Tim för tummen), en jättetvkontroll. På tisdag ska han få presenten från oss. Min mamma kom med blommor.
Nu är jag lagom trött men Markus är inte det, puh...han kommer nog inte somna förrän sent ikväll verkar det som.

De lovar bra väder till midsommar förresten, hoppas verkligen nu det. Vi ska nog bara vara hemma, Tim, Marika, Erik och Mira kommer eventuellt hit så går vi ner till midsommarstången här nere bara. Lite lugnt och fridfullt så barnen får leka och ha kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0