Midsommar

Va alla klagar på vädret! Idag har varit kanonfint väder ju. Eller? Kanske bara så att vi hade tur här i Vaxholm. Pratade med mamma vid 12-tiden. Hon undrade om vi satt ute. Ja självklart sa jag, solen sken ju och det var skönt ute, cirka 18 grader. Men där på "landet", utanför Norrtälje hade de bara 13 grader och väldigt ostadigt.
Jag satt i min klänning ute och svettades enda till klockan 18. Solen har varit med oss här i Vaxholm. Sen kom molnen och det började åska och spöregna, det kändes som man var i Thailand för det var så fuktigt och så mycket regn.
Marika, Tim, Erik och Mira har varit här. Erik och Markus har så kul tillsammans.
De lekte med bilar, bollar och kollade in sniglar. Till lunch åt vi oxfilé, rödvinsås, potatis och drack amaronevin.
David är så bra på att göra rödvinsås. Min lilla kock=). Vi använde ett av amaronevinerna som jag fick i födelsedagspresent. Det passade jättebra till köttet.
Mira har blivit så stor. Kan inte fatta att tiden går så fort. Markus blir ju inte större, bara andra barn, eller hur.
Så kul att min kompis * ska ha ett till barn också. Jag vill jättegärna också ha en liten men vi har bestämt att vänta minst ett år till. Så det tar ju ett tag.

glad fortsatt midsommar!

Kommentarer
Postat av: Lindisen

skulle va kul att vara gravida samtidigt ju =)

2009-06-19 @ 20:53:33
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0