Äntligen ledig

Idag har jag äntligen varit ledig. Jag har jobbat sjukt mycket och det har varit sjukt mkt på jobbet så jag har typ varit jättetrött. Jag har inte orkat göra något hemma knappt som jag tänkt göra. På söndag är jag ledig igen och då ska vi åka på kalas.
Idag har jag, D och M badat i vår nya pool. Det var jätteskönt. Äntligen så blir det lite svalare. Jag skiter i om det blir dåligt väder nu eftersom jag inte har semester förrän vecka 31 och 32. Då får det gärna vara fint väder=)
För övrigt så är jag jäkligt trött som jag nämnt tidigare, asocial och tråkig. Ska jobba fem dagar i veckan framöver.
Har klämt in träningar och fika och massa annat där också.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0