Lördag 17 januari

Idag har jag jobbat på SB, känner mej måttligt trött med tanke på den dåliga sömnen de senaste dagarna. Markus har vaknat upp flera gånger på nätterna och vaknar tidigt, cirka 5, halv sex på mornarna. Igår fick jag migrän på natten. Antagligen pga avsaknadet av mina glasögon och den dåliga sömnen. Såg igår att Markus 2 kindtänder på övre sidan är nästan klarutväxta plus ena hörntanden. På undre sidan så har en hörntand spruckit fram plus att en kindtand är på G. Kan de vara de som gör att han vaknar? Eller så är det mardrömmar eller pruttig mage...ja man kan hålla på länge och fundera varför.
Åhhh blir tokig! Det är reklam om utlandsresor hela tiden. Jag vill åka!! Längtar efter värmen. Förhoppningsvis så blir det en varm sommar här i Sverige så slipper man känna utlandsuget. Det är inte direkt aktuellt nu när jag pluggar.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

vad duktiga våra ungar är på att prata =) Inez sover oxå som en kratta just nu, eller hon vaknar runt 6-6,30... suck längtar oxå efter värmen!!! men i sommar får jag ju komma utomlands så jag hoppas på regn den veckan i sverige, men i min vanliga tur så är det väl värmebölja just då och regn den övriga tiden, hehe kram

2009-01-18 @ 12:48:54
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0