Kursstart

Idag är det skolstart för mig men jag kan inte göra så mkt eftersom mina skolböcker inte hunnit komma fram ännu. Jag har bara fått böcker i psykologi som jag köpt begagnat och de är jag redan klar med så nu får jag hoppas att resten av böckerna kommer snart så jag hinner göra klart uppgifterna för denna vecka.
Är supernöjd eftersom jag fick MVG i alla 3 kurserna som jag avslutade i december=)

Igår var jag och Markus hos Linda och Inez, det var supermysigt. Tyvärr hinner man inte träffas så mycket längre. Inez har blivit så stor. Hon är jätteduktig på att prata, vilket inte Markus är än så länge. Han har visserligen börjat med några nya ord och sjunger gärna tipp tapp och oajjajajj buff=)
Jag fick iallafall jätteont i magen igår så var tvungen att åka hem tidigare än vad jag hade tänkt från Linda och Inez men förhoppningsvis kommer det fler gånger snart när vi kan träffas.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja jag hoppas vi träffas mycket nu under våren, så mysigt. så härligt nu när barnen lixom leker med varandra, på riktigt! våra små bebisar ! =)

2009-01-12 @ 19:21:16
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0