Aj aj

Idag klämde Markus fingret rejält på tång. Iallafall så fick han ett sår och började blöda ååå jag känner mej som världens sämsta mamma som inte hade stängt den dörren. Det rummet är alltid stängt nämligen för att vi har massa trash där och sånt som han inte ska pilla med. Å han är ju en sån som gärna pillar på allt farligt för det är väldigt intressant. Jag var inne och vattnade blommorna tidigare idag och sen när Markus kom hem från dagis hade jag ju min jäkla dumsnut glömt och stänga där och vad gör inte Markus, han springer in där så fort jag vände ryggen till och tog tången!!
Jaja...då har man lärt sig de i framtiden...Men han blev så ledsen lilla hjärtat, han grät och pekade på fingret och sa däää.  Visade att han hade gjort illa sig lilla pluppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0