Supermysig dag

Dagis var stängt idag och jag hade sett fram emot att umgås med Markus hela dagen men de ringde från Arninge igår och ville att jag skulle jobba idag. Men jag lyckades fixa barnvakt från klockan 13 så jag började inte förrän 14.
Så i morse åkte jag iväg och levererade twgrejer och lämnade Markus hos Marika, Erik o Mira. Markus fick då leka med Erik en timme istället för bara åka med mig i bilen.  Hehe han är så söt, jag sa att vi skulle åka och träffa dem och då sa Markus - Mimi. Alltså Mira.
Sen åt vi lunch och tog en promenad i det härliga vädret. Det var säkert 6 minus ute men solen sken så det kändes som våren nalkas. Syrran kom och vi gick å fikade en sväng. Jag svepte i mej en hel semla. Och slutligen åkte jag iväg och jobbade i arninge. Syrran tog me sig Markus hem till sig.
Det var en riktigt rolig dag på jobbet, de är jättetrevliga där i den butiken och det var "lagom" mycket att göra, dvs det var ingen jobbig stress idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0