MVG NUMMER 4

Jahapp, idag fick jag besked om att resultatet på tentan jag gjorde var alla rätt! Läraren har också satt slutbetyget MVG på mig. Det är administration A som jag fått det i kanske jag ska nämna. Väldigt lätt kurs för övrigt men rolig.
Markus grät lite när jag lämnade honom på dagis igår. Vad har hänt?? Har han kommit i en liten 18 månaders kris kanske. Han brukar stråla av lycka vanligtvis när vi lämnar och gråta när vi hämtar för att han inte vill gå hem. Men igår blev han jätteglad när jag hämtade och sträckte upp händerna efter mig.
Idag däremot blev han glad över att komma till dagis...hmm.

Syrran, Minna och min mamma åker till Teneriffa på söndag, är inte alls avundsjuk. Linda och Elias har bokat resa till New York, Linda fick ju i födelsepresent av sin givmilda karl. Åhhh vad jag vill åka till solen!! Sitter och tittar på resor lite då och då och drömmer mig bort. Jag avskyr Sverige när det är vinter och höst. Jag klarar mej inte utan sol och värme helt enkelt. Grekland nästa tror jag...eller Kroatien. Nästa långresemål blir nog Malaysia eller Vietnam.
Jaja drömma kan man ju göra men som det ser ut nu så får vi vänta minst ett år innan d blir någon resa överhuvudtaget.

Näh nu ska jag snart åka in till Vax och göra stan osäker;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0