Snökaos så det räcker

Det klagas hela tiden om att vi inte kommer få någon vit jul. Men nu är snön här och då klagas det ännu mer!! Är det bara jag som tycker det är supermysigt när snön ligger vit och solen skiner? Okej det var inte så mysigt igår när det blåste så mycket men idag har det varit supermysigt väder.
Snart så är julen här och jag vet inte riktigt vad tiden har tagit vägen! Vi har inte köpt alla julklappar ännu utan det ska vi hinna med nästa vecka då båda får lön.
Gran ska fixas, vildsvinsskinkan ska griljeras och kokas, mat ska inhandlas. Varför blir man så stressad inför jul?
Ja det blir vildsvinsskinka och vildsvinsrevben också. Vi köpte hem en hel gris och delade med oss av den ena halvan till Malin och Martin. 55 kr/Kg fick vi pröjsa, helt okej.
Markus är lite snorig igen. Åh varför kan vi inte bara få slippa alla sjukor, nej då...Jag måste gå och natta snart. Upp och jobba imorgon. David är inne i stan på Golden Hits med jobbet och svänger sina lurviga. Han kommer säkert må bra imorgon, he he. Näh han lät väldigt onykter när jag pratade med honom för en timme sen. Han tål ju inte sprit mitt lilla hjärta.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 04:51:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0