Panik och stress!

Idag fick jag tillgång till kurserna, hade blivit något strul med intagningen på kommunen. Och jag har två inlämningsuppgifter till på söndag! OMG hur ska jag hinna? Jobbar im, borta hela lördagen och så är det iväg på Arbetsintervju på söndag. Tjohej, har fått dispens och bli sen av den andra läraren men tänkte hinna med den andra uppgiften till på söndag iallafall och så tar jag den ena tills på måndag tror jag. Nästa vecka har jag iallafall hela veckan på mej förrutom lördag då festen på Barnens Ö är.
Har presis kommit hem från träningen i regnet, jag blev så blöt att jag inte märkte att det regnade längre...he he.
David ligger och snarkar på soffan, han kom hem halv tolv igår och åkte kl 6 i morse. Älsklingen.
Nä nu är det dags att snabbduscha och sen nattinatii.


Kommentarer
Postat av: Lindisen

har oxå inlämningsuppgifter att göra... en ska vara inne idag. har lämnat men inte säker på att den är helt korrekt så får kanske göra om den. den j-a boken har ju inte kommit ännu! så får helt utgå från egna tankar typ och fakta från nätet. så ska en vara inne på mpndag, den har jag kört fast lite i... hur ska jag hinna meddet här tempot när jag jobbar heltid...?????

2009-08-14 @ 08:47:27
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0