Dagarna som gått

Nu har det varit några intensiva dagar med fotbollsläger, dop och jobb. Jobb för Davids del, inte min.
Markus och jag har haft det skönt, badat och lekt lite i värmen.
Igår så var vi på Alice dop, dvs Karen och Kristians Alice. Det var fint med lite skönsång från Tessan och sen smörgåstårta i sockenstugan utanför Värmdö kyrka. Vi åkte sen och handlade mat i Arninge och på kvällen tog jag några öl med tjejerna och pålle:)
Jag kom hem för en stund sen, har varit och tränat fotboll. Puh kan det bli varmare när man springer i solen kl 11 på dagen?
Markus är hos farmor och ska vara där till ikväll. Jag funderar på att dammsuga lite men hittar inte orken. Är helt slut efter helgen.
Imorgon ska Markus till dagis. Markus har förresten 24 i skostorlek nu, undrar vart detta ska sluta. Kommer han också få das boot fötter? Han har växt en hel del på längden också och bara på några veckor har han börjat prata mer och mer. Han sjunger ofta också. Lilla katt t.ex. Nu kan man hålla en konversation med honom. Han förstår verkligen vad man säger som t.ex. i morse sa David. Markus du ska få åka till farmor idag, pappa ska jobba. Mamma då? säger Markus då. Hon ska spela fotboll. Markus: Åka farmor, mamma fotboll. Hehe...sötis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0