Tråk

Sitter och har tråkigt... Tvn funkar inte, eller de är nån störning hos telia tror jag. För bilden hackar. David är och tränar fotboll och Markus sover.
Jag har ont i kroppen, känns som jag klagar hela tiden men så är det, hehe. Var ute och krattade löv och rensade i rabatterna och slängde massa skräp idag. Puh.
Imorgon har jag lovat Dani att följa med på push n lift. Kommer vara slut i kroppen redan när jag kommer dit:)
Apropå mitt mobilnr, jag har bytt till 3 och ska få mitt gamla nummer tillbaka=) Men vet inte när de kommer igång bara.
Nya mobilen ligger och laddar, sweet.
Imorgon är de första vägningen i viktklubb, men jag tjuvvägde mej idag. 61,3 kg. Vet inte om de kan stämma, får väga mig imorgon igen men det innebär isåfall att jag gått ner 2 kg på bara en vecka.
Vet ni va jag saknar, en helkväll i Uppsala:) De är nog ingen som fattar men A kanske gör de, hihi. De var så länge sen jag var ute nu. Måste komma iväg snart.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0