Så ännu en helg

Idag jobbade jag och imorgon jobbar jag också, i stort sett är hela april fylld med arbete fredag och lördag. Så inga lediga helger. Men däremot jobbar jag onsdag och lördag nästa vecka så torsdag, fredag, söndag och måndag blir lediga dagar med Markus. Mysigt!
Markus är förresten snorig. Åhh va trött jag blir på alla dessa sjukdomar! Vet att jag inte är ensam om det efter att ha läst i några av mina vänners bloggar. Tänk om man hade fler barn som dessutom var sjuka.
Jaja, jag har iallafall träningsvärk. Var uppe på fotbollsträning igår och det var en tuff dag på jobbet med mycket att plocka upp och många kunder så mina armar, ben och axlar ömmar. Men det är ju härligt:)
Imorgon ska David och Markus åka på teknikmässa med Tim och Erik, hehe. Jag tänker passa på att röja lite i trädgårn när ja kommer hem.
Förresten så har jag ett annat mobilnummer nu. Det är ett kontantkort så jag messar inte ut det till alla, man får ta reda på det själv om man är intresserad.(snåljåpen Marie har talat).
Nä nu är det dags att knoppa.
Våriga kramar!!


Kommentarer
Postat av: Linda

jahapp då får du väl ta och skriva ner det till mig i mon blogg då eller maila. annars lär vi ju aldrig mera ses, haha.

2009-04-03 @ 22:31:24
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Tiny

då är jag tacksam om du skickar ett mail eller något sådant kosntadsfritt :P med ditt nummer till mej :) kramsi

2009-04-05 @ 15:20:26
URL: http://itsasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0