Onsdag 1 april

Hej och hå va tiden går. Det är redan april! Mars bara sprang igenom känns det som. Imorgon blir Markus 20 månader:)
Han börjar bli så stor den lilla pojken. -Mamma, vill kaka, sa han igår. Vad ville du ha, sa jag. Kaka! Hehe. Söt.
Nu har både mormor och farmor åkt på maginfluensa också. Jag skyller på David eftersom det är han som varit sjuk längst, Han har blivit bra först nu.

Igår så tränade jag och David fotboll, inte tillsammans alltså. David tränade halv sju till åtta och jag från åtta till halv tio. Puh, snacka om att man har ont i kroppen idag. Men det känns kul att vara igång igen. Blir träning för mig imorgon igen, måste köra hårt nu, man blir ju inte yngre direkt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0