Helg och kalas

I fredags jobbade jag och efteråt så bakade jag bullar på kvällen. De hann inte bli klara innan Markus gick och la sig men han tjatade om bullar hela tiden minsann. Sen påskhelgen så tjatar han om godis också. Vi brukar inte ge godis, han har fått nån chokladbit vid några tillfällen men i påskas fick han chokladhare, smarties och bilar. Godis är det första han tjatar om på morgnarna, hehe, skrutten.
På lördagen fick Markus följa med faster Linda och elias till Rönninge by och titta på djuren där. Jag och David städade lite sen på kvällen grillade vi revben och bakpotatis och drack öl. Markus sov över hos farmor och farfar så vi åkte in till hamnkrogen en sväng. Romantiskt sätt att fira 3 år på, hehe.
Idag har vi haft kalas här, jag fyller ju år imorgon så passade på att ha lite idag. Gjorde tårta i morse och bjöd på bullarna och småkakor och kaffe.
Vi satt ute allihopa i solen, jätteskönt, men det blåste en del idag tyvärr.
Jag fick en kaffebryggare, biocheckar, älgsmycke, rökelse, nagelkit, blommor, en odd molly tröja och 2 amaroneviner=)
Av David ska jag få fotmassage.
Vår diskmaskin har gått sönder så vi måste köpa en ny. Det går väl loss på cirka 5000 kronor så jag klarar mig utan present från honom.
Nu ska jag fixa mina naglar lite med nagelkitet som jag fick från Tim och Marika.


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis!



nä sparade inga frön från turken, det va ingen bra balkongväxt... växte inte alls som jag ville, blev mest som "ogräs" runt balkongräcket =)

2009-04-20 @ 07:20:23
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0