Pluggar=)

Nu är det tredje dagen jag pluggar. Jag har börjat med personaladministration och programhantering (microsoft office)
Man blir helt slut av att banka in så mycket information i det lilla huvudet man har.
Markus går på dagis som vanligt och jag brukar hämta honom halv fyra ungefär nu när jag pluggar.
I helgen som var hjälpte vi Anne och flytta sina grejer. Hon har inte inflyttning förrän första december så vi fick stuva in grejerna i ett förråd. Hon och Minna ska bo hos Jenny och Christer så länge tills det är dags att flytta in.
I söndags Åkte vi iväg till Andrea i Älvsjö. Jag har rensat ut min garderob och tog med mig massa kläder i storlek small och extrasmall. Medan David och Martin tog hand om barnen så gick jag och Andrea ut på en promenad och körde lite Wii fit. De bjöd på jättegod mat, grillad kyckling och fläskfile. Mums.

Den här veckan blir det mest plugg. Vi ska försöka städa lite hemma i helgen. Jag jobbar på fredag men det är den enda dagen jag jobbar, nästa vecka jobbar jag 3 dagar och går på kurs på måndagen. Ikväll ska jag ha tupperwaredemo i Vallentuna. Så det finns grejer att göra alltid.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0