Onsdag...inge jobb idag heller

Jaha, jag hade hoppats på att få åka iväg på jobb idag men har inget hört. På fredag jobbar jag på SB i arninge iof men det räcker ju inte att bara jobba en gång i veckan.
Skolan börjar inte förrän måndag den 20 oktober, dvs om två veckor så det hade varit smutt att jobbat lite innan. Kommer troligtvis inte ha tid att jobba mer än 2 dagar i veckan sen.

Igår så hämtade farmor Markus på dagis efter lunch och hade honom ända tills på kvällen. David försökte bada honom men han ville bara gå ur baljan hela tiden. Konstigt, han brukar verkligen älska att bada. Sen gjorde jag välling och han fick vid tjugo över sju ungefär. Han somnade på en gång innan han ens druckit upp allt. Lilla plutten.
I morse vaknade han vid 6, måttligt roligt. Han hade hunnit blivit trött när jag lämnade han på dagis. Lilla Paula kom och mötte Markus i dörren. Jag tror det är en liten flört där på gång. Hehe. Apropå Paula så har vi fått hem både hennes byxor och skor vid 2 tillfällen. Vet inte om personalen tycker att Markus passar i rödrosa byxor och brunrosa skor=)

Det blir en liten promenad senare idag. Igår var jag bara på en halvtimmes promenad. Ikväll ska jag spela innebandy så jag får lite motion. Jag har fortfarande träningsvärk i armarna efter i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0