Aj aj ont

Idag har jag grym träningsvärk i rumpan och benen. Plus att jag har ont i magen också. Eftersom bilbatteriet på vår bil är kass så gick jag till dagis igår med Markus. Sen tog jag en omväg hem i rask takt och körde lite bodypump hemma med skivstången. Utfall känns kan jag tala om. Sen fick  jag gå och hämta honom också.
Så imorse med bultande träningsvärk tog det mej 35 minuter att gå och lämna Markus på dagis.
Han blev förresten stucken av en geting på näsan min lilla plutt på dagis i förrigår. De ringde och frågade om han visat överkänslighet mot getingar förut men det har han ju inte. Det var ett pyttepytte litet märke på näsan som man knappt skulle märkt om man inte visste att han blivit stungen.
För övrigt går det jättebra på dagis. Han blir jätteglad när han kommer dit och busar med fröknarna varje dag. Han är en liten rymmare tydligen så de får hålla stenhård koll på honom. Han försöker ta sig in vid alla öppna dörrar och en dag hade han smitit in till köket. Hehe

I söndags var Andrea och Isabel, Linda Wahlström, Linda och Inez och Linda med Vilda här. VI åt en jättegod brunch som jag hade gjort.=) Sen var vi ute i solen och Andrea knäppte massa kort på de små. Alltid lika trevligt. Markus var jättetrött så jag fick lägga honom i vagnen när vi var ute och han somnade efter 5 minuter.
I helgen ska vi åka hem till Andrea. Jag har rensat ut lite kläder som hon ska få titta på. Mest i xsmall och smll. Sånt som jag kanske inte nånsin kommer kunna ha. Det tar bara onödig plats i garderoben känner jag. Skulle jag nu mot all förmodan gå ner så mkt får jag väl köpa nya kläder:)

Om 5 dagar börjar plugget. Måste säga att jag är väldigt nervös. Främst för att jag oroar mej för inlämningsuppgifterna då jag känner att jag inte är särskilt bra på att uttrycka mig skriftligt. Jag har ju inte pluggat på ett par år. Hur skriver man en uppsats nu igen? Får väl ta hjälp av Bosse, Davids pappa eller Linda och Elias. De är ju inne i den biten nu.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0