Nu var det ett tag sen

Jag har upplevt 2 händelserika veckor. Förra veckan var bara kaos. På torsdagskvällen ramlade ett träd ner på vår tomt, krossade min sambos arbetsbil och raserade vår teleledning. Vi har därför inte haft internet, telefon eller tv på en vecka. Fick tillbaks allt i fredags. Markus har haft lunginflammation och gått på antibiotika. Han är frisk nu och tillbaks på dagis. Förra lördagen gick min farmor bort. HOn har varit dålig ett tag men det kom ändå som en chock. Jag hade tänkt att besöka henne förra helgen men eftersom vi varit sjuka så fick vi inte gå dit. På torsdag sker begravningen... Det känns sorgligt. Men ändå, hon led mycket på slutet så det är skönt att hon har det bättre nu.
I helgen har jag varit på banditkryssning. Det har varit jätteskoj. Massa bra band, sköna rockers och svineri. Fy fan säger jag bara, stackars personal som jobbar på båten. Det var så stökigt, folk rökte överallt, spydde överallt, Spillde överallt. Båten var Galaxy. Jag är klart besviken över den, skittråkig båt, Cindirella är bättre. Men jag hade iallafall tokskoj och det är det som räknas.
Nu ska jag försöka att hinna plugga så mkt som möjligt eftersom jag ska jobba, tisdag, onsdag, torsdag och fredag.

Ha det!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0