Veckan som gått

Jaha då är det helg igen. Jag jobbade lite i tisdags och i onsdags och hjälpte syrran eftersom Jenny åkt till Turkiet. Puh vilken pärs. Slitsamt värre och oj va otränad man är.
Igår så träffade jag och markus Andrea och Isabel, vi gick på silltruten och fikade och sen shoppade vi loss lite i Vaxholm. Blev lite nya kläder till Markus. Ja jag vet, vi har dåligt med pengar men eftersom vi krängde xboxet för 1600 så tänkte jag unna min son lite nya kläder=)
Imorgon ska jag jobba, då är David ledig och på söndag jobbar han. Vi är typ aldrig lediga tillsammans men det lär väl visa sig på kontot sen med en massa pengar:)

Markus ligger och sover nu så jag har egentligen inte tid och sitta här. Borde ta hand om all tvätt.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0