Vackert väder


Vilken värme vi fick här igår då. Det var otroligt varmt på vår altan och helt vindstilla dessuttom. Jag och Markus var ute i 2 timmar på morgonen sen blev det nästan för varmt för honom. Han vill ju inte heller hålla sig i skuggan. Maskrosorna ville han smaka på också, hehe. Aldeles gul under näsan blev han.
Jag var så slut igår. David skulle kommit hem vid halv fem, fem som vanligt men kom hem vid halv sju. De hade varit jättemycket folk i vaxholm så han körde ut 160 mat på bara några timmar.
Idag skulle han egentligen varit ledig men blev inkallad för och jobba några timmar om det smäller på som igår.

Nu har Markus 3 tänder, den tredje har inte sprängt ut ordentligt ännu. Tror det är en fjärde på gång i överraden också. Så han är ju lite gnällig nu den lilla krabaten.

Jag fick reda på häromdagen att jag ska åka på kurs på systembolagets huvudkontor. Betald utbildning!=)
Ska bli så kul.

//MammatillMarkus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0