Utbildning

Igår var jag på utbildning på systembolagets huvudkontor i Stockholm. Det var jättekul och givande men det kändes som massa information skulle in och att det var korta raster så igår kväll var jag helt slut. Jag åkte hemifrån sju och kom hem sju. Man är ju inte van direkt...Puh. Jag fick betalt för utbildningen så det känns ju bra.
Såg Anitra Steen där också, hehe.
David och Markus var på Rönninge By med täbys Öppna Förskola. Inez och Linda var ju självklart med. De hade en trevlig dag med massa frisk luft och fint väder.
Idag är Markus förkyld, han snorar och hostar. Gnäller lite då och då. Lilla plutten.
Jag kanske ska in till Vaxholm ikväll och kolla på eurovision song contest med tjejerna. Får se om David och Markus följer med. Det beror ju lite på hur Markus mår.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! ♥

2008-05-24 @ 10:13:30
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0