Traderaträsket

Åh...jag har sålt 4 objekt på tradera nu och jag vill bara sälja mer!! Mest för pengarna men också för att det är spännande och se vad man kan få för bud.
Har så svårt att bestämma mig om jag ska lägga ut mina replayjeans eller inte. Dem är uppsydda efter mej, men det finns säkert flera korta tjejer där ute. Men sen har jag ju lite hopp om att kunna gå ner så att jag en dag kan ha dem i igen. Oh vet inte...Just nu känns det som no chance.
Har hittat lite tröjor och så också som jag funderar på och sälja. Syrran hade några jeans som jag ska sälja åt henne.
Jag är helt enkelt fast i traderaträsket=)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha har för mig jag sa att man blir beroende... =)

2008-05-20 @ 08:30:54
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0