En ny kamera!

Oh va jag är glad!! Min kära teamleader i tupperware gav mig en rekryt till vecka 20 vilket innebär att jag fick 2. När man har 2 st rekryter i vecka 19 och 20 så fick man välja på en platt-tv och en ny kamera. Självklart tog jag kameran då våran håller på och sackar ur. Tvn var bara 19 tum och jag vet inte var vi skulle ha den så det gjorde valet ganska lätt. Plus att jag får två väskset. Annars skulle jag bara fått ett för min ena rekryt.
Så nu är målet att sälja över 18000 i sommar så jag får åka till festival=)

nåt annat som är roligt är att jag redan första veckan i juni börjar jobba heltid på systembolaget. Eller jag kommer få 3-4 dagar i juni och 5-6 dagar i juli.

*glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0