Bakis

Hörrni goa vänner. Idag är jag f-n lite bakis. Jag var på Kabben igår!!:) Åkte in till byn och träffade Karen där. Vi var på en fest hemma hos en kompis till David. Lite lustigt när D inte ens var med. Det blev ett par öl och K lurade i mig shots. Eller man kan ju inbilla sig att hon lurade i mig iaf. Hehe
Sen bar det ner på kabben. Det var ganska lugnt där, inte så mycket folk men helt okej för mig som typ aldrig är ute. Så om det inte räckte med det så blev det efterfest också.
Trefärjan hem så ja, jag är lite sliten idag. David jobbar, känns ganska trist då jag hade velat se på film och äta godis.
Sååå trist väder idag också så det blir nog ingen promenad som jag hade tänkt och ta med lillplutten.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0