Minna 3 år idag!

Vad tog tiden vägen? Det var väl inte så länge sen syrran fick sin lilla Minna? Nu fyller hon 3 år, tiden har gått sjukt fort. Markus stora kusin! Hon var så gullig nu när vi var där på tårtkalas. Skulle pussa och krama Markus hela tiden.
Ja hon gillar honom mycket, det märks. Markus verkar gilla henne också för han ler alltid när han ser henne.
Minna fick iallafall masssssssssssa presenter. Det hör väl till när man är i den åldern. Vi gav henne rosa jeans, en tunika och så en liten babuska med pengar i. =)
Mormor gav henne ett superfint dockskåp och lite kläder. Kläder och böcker fick hon i överflöd. Men bästa presenten måste ju vara mamma och pappas present. En gul undulat! Kom på att jag glömde och fråga vad den skulle heta.

Har hunnit packa lite mera nu ikväll. Känns som att det enda jag tänker på är att packa. David ligger och sover i soffan, så mycket hjälp får jag inte, hehe. Min packningslista som jag skrivit tycker jag är liten men nu inser jag hur mycket det blir. Fast blöjpaketet och burkmaten väger en 7-8 kg, det försvinner ju till hemvägen och fylls väl med shoppade grejer :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0