Jaha nu är Markus sjuk...

Markus har spytt flera gånger nu på morgonen... Först en gång när David skulle ge honom gröt. Han kom in med Markus till mej och sa att han är sjuk, nu måste du gå upp. David var ju inte allvarlig, Markus hade ju bara spytt en gång. Upp skittrött, sätter mej i soffan med Markus. Behöver jag nämna att mina kläder blev nerspydda?
Så in och tvätta av honom och av med alla kläder, bort med filten han spydde ner. Tog en handduk den här gången som han fick kräkas på.
Nu sover han....min lilla plutt. Usch man vet ju hemskt det är må så där dåligt...och han är ju så liten. 2 dagar kvar till resa, Markus har klarat sig och vara frisk hitintills men ska bli sjuk nu bara nån dag innan vi ska åka!
Och jag som har kräkfobi! Tänk om jag själv blir sjuk och behöver sitta hela flygresan och spy???!!!

Näh usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0