Igår började vi packa

Ja igår kväll kunde vi inte hålla oss längre...vi började packa lite. Det är bara 5 dagar kvar nu och har en känsla av att det kommer gå fort.

Panik!!! Jag har inga kläder, eller inga somriga kläder. Hade massa kläder när jag var gravid men dem är ju på tok för stora nu och alla gamla kläder från innan graviditeten är ju på tok för små. Fick ihop 2 linnen bara...ska försöka gå igenom garderoben och se om jag verkligen inte har nån gammal trasa som jag får på mej. Så viktigt är det inte att dem är görsnygga.
Självklart kan vi köpa lite där nere men det kanske inte finns så mycket i min storlek. *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Misan

Åhh så spännande:) Hoppas ni kommer få det bra!!

2008-03-04 @ 12:25:37
Postat av: mrsmattsson

du får köpa klite nytt när ni kommer fram :-D

2008-03-05 @ 07:39:39
URL: http://pojkmaffia.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0