Idag är vi trötta

Söndagen var total besvikelse. Med tanke på att jag skickade ut inbjudan till säkert 30 personer som skulle få komma till oss på tw-demo måste jag säga att 3 st enstaka stackare kom hit. Det var Linda, Inez och Mamma Mona. Oh va ni är gulliga som iallafall kom!!
Vi fick inte in några extra fickpengar tyvärr men hoppas på att dem vi har räcker( och blir över)

Idag har jag och Markus varit på besök hon Linda och Inez i Hägernäs i deras nya lägenhet. Det var ju första besöket för oss där i deras lya. Väldigt stor och fin lägenhet har dem köpt, ett bra kap helt enkelt.
Vi åt lunch, potatis och purjolöksoppa som var mkt god men lite okryddad. Sen fikade vi med kakan från igår och kaffe. Markus och Inez lekte så dem blev trötta. Kan säga att det inte varit en kul eftemiddag sen jag åkte hem. Först skrek han hela vägen hem. Sen skrek han ännu mer när vi var hemma.
Jag försökte få honom och sova men han vägrade.  Sen blev det lite mellis och nya krafter att leka med. En stund funkade det iallafall. Efter en halvtimme blev det massa gnäll igen.
Från 14 till 16 har vi suttit och halvdåsat båda två i soffan...Nu har han precis fått middag och verkar ganska nöjd.

Undrar om det är nån som kommer somna tidigt ikväll? Hehe

// Mamma till Markus

Kommentarer
Postat av: Linda

lite salt löser allt =) trodde ju markus skulle somna på en gång!!! Envisa lillkillen då. ni lär ju få sovmorgon imorn! Inez somnade bums i 1½ timme!

2008-03-03 @ 18:55:09
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: mrsmattsson

jag ska med ga tw snart el om typ 2 mån haha hoppas det kommer fler till mig då!

2008-03-04 @ 06:25:06
URL: http://pojkmaffia.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0