2 resväskor framme=)

Nu så har vi nästan fyllt en resväska. Mest med Markus saker, han har mer saker än vad vi har med sina blöjor och barnmatsburkar osv.
Våran "lilla" resväska har vi lämnat till pappa och fått låna en större av honom. Han ska köpa ny i Kina säger han. Ja tack!
Är nojjig över att Markus ska bli sjuk så här några dagar innan avresa. Nojjar över att glömma nåt eller att nåt ska hända så vi inte kommer iväg. Men det hör väl resfeber till antar jag.
Har kollat på alla vädersidor som jag kunnat hitta nu och det visar regn och åskstormar hela tiden. Verkar lovande eller hur, INTE! Fast va jag förstått det som så regnar det inte hela dagen utan nån timme och sen är det fint.
Varmt kommer vi definitivt ha.

4 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: soffie

å känner igen det där med att nojja upp grejer som ej har inträffat,min kloke pappa säger jämt-
blir det så blir det så får du ta det då!
när åker ni,guuu va gött att komma till värme och sol!
må så gott

2008-03-05 @ 20:41:02
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: mrsmattsson

så rä det hehe det är en oskriven lag, man glömmer alltid något! kom bara ihåg det viktigaste hehe kameran ;-)

2008-03-06 @ 07:39:27
URL: http://pojkmaffia.babyblogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att komma igång med packandet! Man tror alltid att man glömmer ngt men så länge ni har pass, biljetter, pengar och er själva med så klarar ni er alltid :o)

Kramar

2008-03-06 @ 08:58:27
Postat av: Linda

jag är oxå helnojig över det mesta just nu!!!!!

2008-03-06 @ 19:05:18
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0