Lite nya kläder=)

JA jag vet. Egentligen ska jag inte slösa pengar på nya kläder till Markus men man kan ju inte låta bli när det är REA på little me=)
2 pyjamaser och 1 tröja köpte jag igår. Var hemma hos Linda och Inez och fikade. Andrea och Isabel var också där. Sen tyckte Andrea självklart att vi skulle åka och kolla på de roliga affärena nere på stan i Vaxholm. Så var ju liksom tvungen. Hmm undra om det står HA-BEGÄR i min panna?? Hehe.
När det gäller våran lilla plutt så ska han självklart få det bästa.
Dator får vänta ett litet tag till. Vi vill kolla runt lite innan vi bestämmer oss, speciellt när det kostar som det gör!
Systemkamera är väl bara en önskedröm än så länge. Fast vi skulle behöva en ny kamera.

Markus är nu 5 månader och 8 dagar. Fortfarande väntar vi på att ska kunna sitta själv. Han sitter en liten stund och sen faller han ihop. Han har ännu inga tendenser till att ta sig framåt. Med maten går det så där. Oftast när jag, hans mamma matar honom så är det inte bra men när David ger honom så funkar det mesta.
Vi ska pröva kött för första gången nu i veckan, får se hur det går.
Och så inga tänder än. Var bergsäkra på att det skulle växa ut en tand för några veckor sen men ingen kom. Tror att det kommer dröja en eller två månader till med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0